Tuesday 26 August 2014

terar offline.

Kända är lika känd gör och den berömda blir kända genom publicitet. Ja, det stämmer, går berömmelse inte upptäcker dig, du skapar den genom strategisk kampanjarbete. Vad mer, de tekniker för att öka din exponering är inte så svårt att uppnå som man kan tro. En stor reklamkampanj startar med mod och sedan planera och slutligen lyckas det genom uthållighet. Om du är osäker på varför du bör söka berömmelse, anser förmögenhet eftersom de två går hand i hand.

Fame kommer att föra din verksamhet i spetsen för din målgrupp snabbare än någon reklamkampanj kan hoppas på att göra. Det stelnar dig som expert och skapar en djup, bestående förtroende för konsumenten. Det gör dig till en lysande stjärna med oändliga möjligheter. Så vad är de steg du frågar? Väl klistra in en guldstjärna till din panna och låt oss komma igång.

1. Pressmeddelanden:
Öka medvetenheten genom ett pressmeddelande. Ja, jag vet, pressmeddelanden har blivit ganska populärt litet verktyg runt cyberrymden med utsläpp som blästras hit och dit, men de arbetar? Förmodligen inte. Blästring ditt pressmeddelande kommer att ge blästrat lite resultat. Istället eftertänk sätta ihop en mycket dynamisk en sida pressmeddelande och mål-publikationer som skulle vara mest intresserade av dig och ditt företag. Inte drone detaljerna; göra det pressmeddelande sjunga ditt lov. Sedan skicka den till en verkligt levande redaktör och följa upp med ett telefonsamtal. Med andra ord, låt pressmeddelandet vara den inbjudan till din uppföljning telefonsamtal. Börja göra anslutningar med media. Var artig, vara glada och ha tålamod.

2 Skapa en Press Kit:
A Tryck kit är i grunden en överdriven pressmeddelande förvandlats till ett paket. Det är mer komplicerat, berättar mer om dig och ditt företag, och alla drog tillsammans in i en trevlig snygg mapp. Av alla frågor jag får, först är, vad är en press kit? Enkelt, det är en mapp med information om dig eller ditt företag. Den ska innehålla:

A. En introduktion Brev
B. En eller två Pressmeddelanden
C. En Faktablad
(Den innehåller fakta om dig eller ditt företag.)
D. Bio Sheet
(Vilket är en biografi om dig och dina prestationer.)
E. Kopior av Publicerade artiklar
F. Company Litteratur
G. A Visitkort

Skicka din press kit när en redaktör, förläggare, eller producenten vill veta mer om dig.

3 Nyhetsbrev Offline.
Glöm inte att en hel värld existerar offline. Leta nyhetsbrev eller mindre tryckta publikationer offline och skicka in artiklar. Detta kan vara ett mycket dynamiskt sätt att öka din exponering samt lägga till din press kit. Du kan hitta nyhetsbrev i ditt ämnesområde genom att besöka den lokala universitetsbiblioteket referenssektion. Be om en katalog av handels nyhetsbrev och gör din forskning. När du har publicerats, är det lättare att kliva upp till de större publikationer. Fame startar små och snöbollar på sig själv.

4 Tala upp!
Japp, det stämmer. Börja hålla tal ditt område av expertis. Börja lokalt på medborgerlig klubbar och lokala utbildningar. Sedan hitta lokala talk radioprogram och gör ditt fall till producenten. Det är förvånande hur många talk radioprogram aktivt söker nya högtalare. När du har uppnått Talk Radio, kommer möjligheterna börjar komma till dig.

No comments:

Post a Comment